"Айгөлек" тобында балаларға
Экологиялық тәрбие бере отырып, айналамен таныстыру жүргізілді. Ара жәндігі туралы білімдерін кеңейтілді. Ара жәндігінің тіршілігі, адамға пайдасы мен зияны жайлы түсінік беріп, балалармен бірге ара жәндігін зерттеп, мәліметтер жинақтап ортаға салдық. Ара жәндігінін дауысын салып артикуляциялық жаттығулар жасадық. Ара жәндігінің маскасын жасап, кейіпіне еніп,аралар сияқты ұштық.
"Айгөлек" тобында балаларға экологиялық тәрбие бере отырып, айналамен таныстыру жүргізілді. Ара жәндігі туралы білімдерін кеңейтілді. Ара жәндігінің тіршілігі, адамға пайдасы мен зияны жайлы түсінік беріп, балалармен бірге ара жәндігін зерттеп, мәліметтер жинақтап ортаға салдық. Ара жәндігінін дауысын салып артикуляциялық жаттығулар жасадық. Ара жәндігінің маскасын жасап, кейіпіне еніп, аралар сияқты ұштық.
«Айгөлек» тобының бүлдіршіндері судың қасиеттерін зерттеп, оның: түссіз, иіссіз және мөлдір екендігіне көз жеткізді. Балалар суға сұйық сабын тамызу арқылы, сабын көпіршіктерін жасады. Түтікшенің көмегімен үрлеп көптеген сабын көпіршіктері пайда болды. Балаларға ол өте қатты ұнады, көңілдері бір көтеріліп қалды
22 сәуірде біз пайдалы және өте маңызды мереке - Халықаралық Жер күнін атап өтеміз.
Мақсаты - адамдардың назарын экологиялық проблемаларға аудару. Бұл күні сенбіліктер, мерекелік іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау бойынша акциялар, спорттық марафондар өткізіледі.
Бұл күні «Улыбка» тобында «Жер - біздің үйіміз» ҰІӘ өтті, балалар педагогпен бірге виртуалды саяхат жасап, Жер планетасы туралы бәрін біліп, ойындардың көмегімен: - Планета таза, гүлденген болуы үшін не істеу керек; - Ғаламшарды жағымсыз әсерден қорғау үшін мектепке дейінгі балаларға қандай үлес қосуға болады. Табиғаттағы мінез-құлық және қауіпсіздік ережелерімен танысты.
🌍 Жер планетасы - біздің үйіміз, ол өзінің барлық алуан түрлілігімен әдемі. Біз өзіміздің мінез-құлқымыз неге әкелуі мүмкін екенін жиі ойламаймыз. Ғаламшарды сақтайық, оның бұрын-соңды болмаған сұлулығын сақтап қалу үшін жағымсыз әсерлерден қорғайық.
Балалар күнделікті өмірдетүрлі дағдылар мен іскерліктерді меңгереді
Еңбек қызметінде балалар күнделікті өмірде қажетті өзіне-өзі қызмет көрсетуде, шаруашылық-тұрмыстық қызметте және т.б. түрлі дағдылар мен іскерліктерді меңгереді. Оларда дербестік, қиындықтарды жеңе білу, ерікті күш-жігерге қабілеттілік дамиды. Бұл оларға қуаныш сыйлайды, жаңа іскерліктер мен дағдыларды меңгеруге ниет білдіреді. Еңбек процесінде балалар қоршаған заттардың қасиеттерін іс жүзінде біледі, өсімдіктердің өсуі мен өзгеруін және т.б. бақылайды. Олар салыстырады, салыстырады, шексіз «неге» деген жауап табуға ұмтылады. Олардың қызығушылығы, танымдық мүдделері дамып келеді. Еңбек балалардың ақыл-ой дамуының маңызды құралына айналады. Еңбек қызметінде эстетикалық тәрбие де жүзеге асырылады. Балабақшадағы балалардың еңбегі әр түрлі. Бұл балалардың қызметке деген қызығушылығын сақтауға, оларды жан-жақты тәрбиелеуді жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
«Ойын арқылы оқыту» - біздің тәжірибеміз
Ойын - баланың негізгі қызмет түрі, бұл оның бастамасымен пайда болатын еркін және дербес қызмет. Ойын процесіне жеке адамның барлық танымдық және эмоциялық-ерік салалары: қабылдау, есте сақтау, ойлау, ерік-жігер, қиялдау, сезім, эмоция, қажеттілік, мүдделер тартылады.
«Ойын арқылы оқыту» - бұл педагогикалық ғылымдарда өзін оқытудың өте тиімді әдісі ретінде көрсеткен тұтас технология. МДҰ педагогтары бұл технологияны күн бойы белсенді пайдаланады, ол кезде:
- Таңертеңгі гимнастиканы жалпы дамыту жаттығуларын ғана емес, ойын сипатындағы тапсырмаларды, кедергі жолақтарын, жұмбақтарды жоюды, тапсырмаларды орындауды және т.б. пайдалана отырып жүзеге асырады.
- Жаттығу минуттарында қозғалыспен дидактикалық ойын түрінде немесе тосын сәттерді, «сиқырлы заттарды» және т.б. пайдалана отырып өткізіледі.
- Ұіә кезінде шаршаудың дамуын болдырмау және эмоциялық кернеуді болдырмау үшін жылжымалы, саусақ, дидактикалық ойындар, ойын жаттығулары, ойын сюжеттері, тапсырмалары бар ойындар, сюжеттік-ойын жағдайлары және т.б. пайдаланылады.
- Режимдік процестер кезінде, серуенге дайындық кезінде балалардың дербестігі мен бастамашылығын арттыру үшін тосын сәттерді пайдаланады;
- Кейіпкермен тақырыптық, сюжеттік серуендер тәжірибеге түсіріледі, қиялдағы жағдайлар оң эмоционалдық фонды құруға, түрлі белсенділік түрлеріне қажеттілікті қанағаттандыруға, бірлескен қызмет түрлеріне мүдделілікті арттыруға бағытталған;
«Ойын арқылы оқытуда» МДҰ педагогтары мынадай функцияларды пайдаланады:
- Оқытушы - білім мен іскерлікті ойдағыдай меңгеруді, зияткерлік функцияларды ойын элементтерін пайдалану құралдарымен дамытуды қамтамасыз ететін;
- Мотивациялық - НҚ кезінде қолайлы атмосфераны құруға ықпал ететін;
- Психотерапиялық - оқыту кезіндегі кернеуді түсіретін және баланың жеке басының қалыптасуына оң өзгерістер енгізетін;
- Коммуникативтік - балаларды біріктіретін, эмоциялық байланыстар орнатуға көмектесетін және балалар арасында қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыратын;
- Сауықтыру - балалардың дене және психологиялық денсаулығын нығайтатын;
- Сауықтыру - балалардың дене және психологиялық денсаулығын нығайтатын;
«Педагогикалық қоржын» үнемі жаңартылып отырады. МДҰ педагогтары жаңа идеяларды іздестіруде және оларды іске асыруда: дидактикалық ойындар, дамытушы құралдар құрылуда, ойын материалдары толықтырылуда. Педагогтардың шығармашылық топтары оқыту бағдарламаларын, жұмыс дәптерлерін, АКТ-ны пайдалана отырып ойындарды әзірлейді.
МДҰ педагогтарының қызметі толығымен және толығымен мектепке дейінгі балаларды оқытуға, тәрбиелеуге және дамытуға бағытталған.
«Ойын арқылы оқыту» - біздің тәжірибеміз
Ойын - баланың негізгі қызмет түрі, бұл оның бастамасымен пайда болатын еркін және дербес қызмет. Ойын процесіне жеке адамның барлық танымдық және эмоциялық-ерік салалары: қабылдау, есте сақтау, ойлау, ерік-жігер, қиялдау, сезім, эмоция, қажеттілік, мүдделер тартылады.
«Ойын арқылы оқыту» - бұл педагогикалық ғылымдарда өзін оқытудың өте тиімді әдісі ретінде көрсеткен тұтас технология. МДҰ педагогтары бұл технологияны күн бойы белсенді пайдаланады, ол кезде:
- Таңертеңгі гимнастиканы жалпы дамыту жаттығуларын ғана емес, ойын сипатындағы тапсырмаларды, кедергі жолақтарын, жұмбақтарды жоюды, тапсырмаларды орындауды және т.б. пайдалана отырып жүзеге асырады.
- Жаттығу минуттарында қозғалыспен дидактикалық ойын түрінде немесе тосын сәттерді, «сиқырлы заттарды» және т.б. пайдалана отырып өткізіледі.
- Ұіә кезінде шаршаудың дамуын болдырмау және эмоциялық кернеуді болдырмау үшін жылжымалы, саусақ, дидактикалық ойындар, ойын жаттығулары, ойын сюжеттері, тапсырмалары бар ойындар, сюжеттік-ойын жағдайлары және т.б. пайдаланылады.
- Режимдік процестер кезінде, серуенге дайындық кезінде балалардың дербестігі мен бастамашылығын арттыру үшін тосын сәттерді пайдаланады;
- Кейіпкермен тақырыптық, сюжеттік серуендер тәжірибеге түсіріледі, қиялдағы жағдайлар оң эмоционалдық фонды құруға, түрлі белсенділік түрлеріне қажеттілікті қанағаттандыруға, бірлескен қызмет түрлеріне мүдделілікті арттыруға бағытталған;
«Ойын арқылы оқытуда» МДҰ педагогтары мынадай функцияларды пайдаланады:
- Оқытушы - білім мен іскерлікті ойдағыдай меңгеруді, зияткерлік функцияларды ойын элементтерін пайдалану құралдарымен дамытуды қамтамасыз ететін;
- Мотивациялық - НҚ кезінде қолайлы атмосфераны құруға ықпал ететін;
- Психотерапиялық - оқыту кезіндегі кернеуді түсіретін және баланың жеке басының қалыптасуына оң өзгерістер енгізетін;
- Коммуникативтік - балаларды біріктіретін, эмоциялық байланыстар орнатуға көмектесетін және балалар арасында қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыратын;
- Сауықтыру - балалардың дене және психологиялық денсаулығын нығайтатын;
- Сауықтыру - балалардың дене және психологиялық денсаулығын нығайтатын;
«Педагогикалық қоржын» үнемі жаңартылып отырады. МДҰ педагогтары жаңа идеяларды іздестіруде және оларды іске асыруда: дидактикалық ойындар, дамытушы құралдар құрылуда, ойын материалдары толықтырылуда. Педагогтардың шығармашылық топтары оқыту бағдарламаларын, жұмыс дәптерлерін, АКТ-ны пайдалана отырып ойындарды әзірлейді.
МДҰ педагогтарының қызметі толығымен және толығымен мектепке дейінгі балаларды оқытуға, тәрбиелеуге және дамытуға бағытталған.
«Ромашка» мектепалды тобында ұстаздар балаларымен бірге «Өз өлкеңді сүй және жырла» музыкалық кешін өткізді, онда домбыраның шаттыққа толы дыбыстарын тыңдады, ол туралы аңыз-әңгімелер онда бүтін бір өнер бар екенін білді, әкеден балаға ұқыптылықпен беріліп, ән шырқады. Кейін балалар қызығушылықпен кірісіп, оған қазақ ою-өрнектерін жапсырды.