Кіру
AA+
AA+
+7 (777) 777-77-77

Notice: Undefined index: headerType in /var/www/vhosts/kst-sad9.edu.kz/httpdocs/templates/shkola_it/html/mod_btn/authMobileDropdown.php on line 20
Вход в аккаунт kz

«№9 бөбекжай – бақшасы» КМҚК-да топтардың ата-аналар комитеттерінің төрағаларымен кездесуде тәрбие мен оқыту бағдарламасының жаңартылған мазмұны бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізілді, ол бүкіл ел бойынша мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына ұсынылды. Білім беру қызметтерінің әлеуметтік тапсырыс берушілері болып табылатын ата - аналар тәрбие мен оқытудың білім беру процесін жүзеге асыруға қатысқысы келеді, өйткені олар тек балабақшамен бірге баланы дамыған, дені сау етіп дамытуға болады деп санайды, оның танымдық қызығушылығы оны жеке тұлға ретінде жүзеге асыруға көмектесті, креативті ойлаушы және моральдық, рухани болады біздің мемлекетіміздің құндылықтары. Тәрбие және білім беру бағдарламасының жаңартылған мазмұнының жаңалығы балаға оның талаптары мен қызығушылығына, ақпаратты өзі игеруге және оны практикалық қызметте қолдануға деген ұмтылысына сәйкес материал беру болып табылады, меңгеруші А. Е. Уралбаева балалардың мектепке бару кезінде қажетті білім жиынтығын алатынын, бірақ тек материалды беру ойын тапсырмалары арқылы берілетінін түсіндірді. Баланың өзін дамытуға көмектесетін жаттығулар, оны қызықтыратын сұрақтарға жауап іздеу, балаға қаншалықты ыңғайлы болады: тапсырмаларды орындау мұғалімнің бағыты бойынша емес, содан кейін ол осы материалды өз бетінше білгісі келгенде, мұғаліммен тең дәрежеде серіктес болғысы келсе, оның мүмкіндіктері мен жеке қабілеттері арқылы білім алудың негізгі объектісі болыңыз. Тәрбие және білім беру бағдарламасының жаңартылған мазмұны мұғалімге мектепте білім беру жүйесінен алшақтауға мүмкіндік береді: мұғалім балаларға арналған және өзі білім беру процесінің басты қатысушысы болған кезде, ал бала дайын ақпаратты ешнәрсе жасауға тырыспай - ақ алды. Жаңа бағдарлама сұрақ қояды - үйрететін ештеңе жоқ па? – баланы өз іс - әрекетін таңдау туралы қорытынды жасай алатын тәуелсіз болуға қалай үйрету керек. Бағдарламаның жаңа мазмұны оқыту мен тәрбиелеудің үлгілік ережелеріне сәйкес әзірленген, ойын әрекетінің әртүрлі түрлері арқылы күні бойы білім алуды, нормаланған уақыт кезеңі болмаған кезде, уақытты нақты бөлу болмаған кезде, бала құрдастарымен бірге көлемді білім алатын ойынды қашан бастау және аяқтау керектігін білдіреді. және мұғалім онымен бірге тең ойнайды. Ата - аналардың сұрақтарына жауап бере отырып,» әр түрлі іс - шаралар арқылы нені білдіреді?», әдіскер Н.М. Журман түсіндірме берді: -балалар қызметінің түрлерін интеграциялауға (ойын, қозғалыс, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, эксперименттік – зерттеу қызметін жүргізу , балалардың өзіндік қызметі, өзіне-өзі қызмет көрсету) кіреді., яғни дене шынықтыру, сөйлеуді дамыту; Көркем әдебиет; сауаттылық негіздері; Қазақ тілі, сенсорика; математика негіздері; құрастыру; қоршаған әлеммен танысу; сурет салу; мүсіндеу; аппликация, музыка әр баланың жас ерекшеліктеріне сәйкес оның мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сүйене отырып. Мұның қалай болатынын түсіну үшін ата - аналарға ойын мысалында баланың орнына тұрып, бірнеше тапсырманы орындау ұсынылды. Ойын аяқталғаннан кейін ата - аналар бір ойынның мысалында бірнеше тапсырманы орындай алды және егер бір ғана тапсырма шешілсе, көбірек ақпарат ала алды.

Меңгеруші жанындағы кездесудің қорытындысы даму мен оқытудың жаңартылған бағдарламасының мазмұнын мақұлдау, ата - аналарға білім беру процесінің белсенді қатысушылары болу, Қазақстанның кішкентай азаматтарын жан-жақты дамыту мен оқытуда сындарлы ұсыныстар енгізу туралы шешім болды.

«№9 бөбекжай – бақшасы» КМҚК-
Меңгерушісі
А.Е. Уралбаева