Кіру
AA+
AA+
+7 (777) 777-77-77

Notice: Undefined index: headerType in /var/www/vhosts/kst-sad9.edu.kz/httpdocs/templates/shkola_it/html/mod_btn/authMobileDropdown.php on line 20
Вход в аккаунт kz

«МДҰ-ның инновациялық қызметі»

МДҰ-ның эксперименттік алаңдар бойынша инновациялық қызметі мектепке дейінгі балалардың танымдық белсенділігін және ерте инженерлік дамуын дамытуға бағытталған және мынадай бағыттарды іске асырады:

  1. «Өлкетану тимбилдингі - мектепке дейінгі балалардың бойында адамгершілік, отансүйгіштік пен туған өлкеге деген сүйіспеншілікті қалыптастырудың тиімді құралы»

Мақсаты: «Тимбилдинг» инновациялық технологиясын қолдана отырып, жоғары мектеп жасына дейінгі балалардың өлкетану мәдениетін азаматтық және патриоттық сезім негіздерін дамыту құралы ретінде қалыптастыру үшін жағдай жасау

Өз тамырын, мәдениетін, Қостанай өлкесінде тұратын отбасы мен халықтардың дәстүрлерін, туған жерінің әдет-ғұрыптарын, туған өлкесінің, балабақшасының табиғатын білетін және құрметтейтін өз Отаны азаматтарының балаларды тәрбиелеуі.

  • Туған өлкенің табиғаты;
  • Туған өлкенің көрікті жерлері;
  • Туған өлкенің атақты адамдары;
  • Туған өлкенің дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары;
  • Халық кәсіпшілігі. Туған өлкенің ауызша халық шығармашылығы;

 

  1. Астық саяхаты балабақшадағы инженерия

Мақсаты: Агроөнеркәсіптік кешендегі «Астық саяхаты» жобасымен жұмыс жасау арқылы балалар тұлғасының ғылыми-техникалық және шығармашылық әлеуетін дамыту.

Балалардың алған іскерліктері мен дағдылары тәрбиеленушілерге жалпы білім беру және ойын қызметінде пайдалана отырып, алгоритмдік міндеттерді шешуге, схемаларды оқуға, ауыл шаруашылығы техникасының үлгілерін жасауға мүмкіндік береді.

Эксперименттік алаңдарды іске асыру барысында балалардың алған барлық білімдері олардың ой-өрісін толықтыруға, ұлттық дәстүрге, әдет-ғұрыптарға баулу, ғылыми-техникалық және шығармашылық әлеуетін дамытуға және қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық конкурстарда алған білімдерін табысты көрсетуге мүмкіндік береді.

Алаңдар бойынша эксперименттік қызметті іске асыратын педагогтардың тәжірибесі жинақталып, қалалық, облыстық, республикалық газеттер мен журналдарда ұсынылған.