Кіру
AA+
AA+
+7 (777) 777-77-77

Notice: Undefined index: headerType in /var/www/vhosts/kst-sad9.edu.kz/httpdocs/templates/shkola_it/html/mod_btn/authMobileDropdown.php on line 20
Вход в аккаунт kz

Мектепке дейінгі жас – бұл жеке тұлғаның қалыптасу кезеңі, оның жоғары адамгершілік сезімдерін қалыптастыру үшін өзінің әлеуеті бар, оған патриотизм сезімі жатады.

Өскелең ұрпақты патриоттық тәрбиелеу-біздің заманымыздың өзекті міндеттерінің бірі, бұл патриоттық сезімдерді дамытуға, патриоттық сенімдерді және патриоттық мінез-құлықтың тұрақты нормаларын қалыптастыруға бағытталған тәрбиешілер мен тәрбиеленушілердің өзара іс-қимыл процесі. Патриоттық тәрбиенің мақсаты-өз Отанын сүйетін, Отанға адал, оған өз еңбегімен қызмет етуге және оның мүдделерін қорғауға дайын сенімді патриотты тәрбиелеу.

Баланы өз халқының мәдениетімен таныстырудың маңыздылығы туралы көп жазылды, өйткені әке мұрасына жүгіну сіз тұратын жерді құрметтеуге, мақтануға тәрбиелейді. Сондықтан балалар ата-бабаларының мәдениетін біліп, үйренуі керек. Халықтың тарихын, оның мәдениетін білуге баса назар аудару болашақта басқа халықтардың мәдени дәстүрлеріне құрметпен және қызығушылықпен қарауға көмектеседі.

Балаларды патриоттық тәрбиелеу мектепке дейінгі ұйымның негізгі міндеттерінің бірі болып табылады. Бұл міндеттер балалар іс-әрекетінің барлық түрлерінде шешіледі: сыныпта, ойындарда, жұмыста, күнделікті өмірде, өйткені олар балада тек патриоттық сезімдерді тәрбиелейді, сонымен қатар оның ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынасын қалыптастырады.

«Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында заманауи көпмәдениетті жағдайда мектеп жасына дейінгі балалардың патриоттық тәрбиесін дамыту жолдарын жетілдіру мақсатында «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында балабақша педагогтарымен бірлесе отырып, отбасылармен өзара қарым – қатынас жасай отырып, педагогтар мен отбасылардың серіктестік технологиясы арқылы тәрбиеленушілерде толерантты сана мен адамгершілік-патриоттық қасиеттерді қалыптастыру» тақырыбындағы кезекті педагогикалық кеңеске дайындық аясында үлкен жұмыс жоспарланған, ұйымдастырылған және өткізілген.

Жоспарланған педкеңеске келесі
алдыңғы қызмет жүргізілді:

  • «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында «Қазақстан Тәуелсіздігінің 30 жылдығына» арналған «Халық – өнер көзі» тақырыптық апталығы.
  • «Менің туым! Менің Елтаңбам! Менің Әнұраным!» челленджі.
  • «Қазақстан бойынша интерактивті саяхат».
  • «МДҰ патриоттық тәрбиенің үздік орталығы» атты байқау-конкурсы
  • Ата-аналарға кеңес беру – «Кішкентай патриотты қалай тәрбиелеу керек»
  • Ата-аналарға ұсынымдар – «Отбасындағы балалардың адамгершілік тәрбиесі».

Педагогтер барлық жас топтарының тәрбиеленушілерінде толерантты сана мен адамгершілік – патриоттық қасиеттерді қалыптастыру бойынша

ашық интеграцияланған іс-шаралар дайындады және өткізді:

  • «Сәби» кіші тобы, тәрбиешісі Нурсеитова С.У.
  • «Қарлығаш»  мектепалды даярлық тобы, тәрбиешісі Ержанова Ж.О.
  • «Солнышко» ересек тобы,  тәрбиешісі Зубенко И.Н.
  • «Ласточка»  мектепалды даярлық тобы, тәрбиешісі Евсеева Я.А.

Сабақтарда педагогтар келесі тапсырмаларды жүзеге асырды:

  • Отанға, өз халқына деген сүйіспеншілікті, тарихи тамырларды құрметтеуге тәрбиелеу.
  • Балалардың бойында қазақстандық патриотизмді, азаматтықты және төзімділікті, бейбітшілік сүйгіштікті, ұлттық келісімді қалыптастыру; қазақ халқының мәдени мұрасымен таныстыру.
  • Балалардың мемлекет рәміздері (елтаңба, ту, әнұран) туралы білімдерін бекіту.
  • Балалардың танымдық қабілеттерін, топтарда, командада жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
  • Балалардың ой-өрісін және назарын кеңейту.
  • Ауызша-логикалық ойлауды белсендіру.
  • Қолдың ұсақ бұлшықеттерінің моторикасын жаттықтыру; талдау мен қарым-қатынастың ойлау операцияларын нығайту.

Патриоттық тәрбие беру міндеттерін іске асыру үшін педагогтар мазмұны бойынша қызықты, педагогикалық кеңестің тақырыбына сәйкес келетін интеграцияланған ұйымдастырылған оқу қызметін дайындады. Жас топтарының тәрбиешілері балалардың жасына сәйкес келетін негізгі типтік бағдарламаның міндеттеріне сәйкес ҰОҚ өткізді. Әрбір мақсатты жүзеге асыру үшін ҰОҚ тақырыбын ашуға және тәрбиеленушілердің білімін бекітуге, кеңейтуге мүмкіндік беретін қызықты және ойын-сауық түріндегі тәсілдер мен технологиялар таңдалды.

Оқу іс-әрекетін жүргізу барысында әртүрлі технологиялар пайдаланылды: денсаулықты сақтау және ынталандыру;интеграцияланған оқыту технологиясы; билингвалды оқыту технологиясы; әлеуметтік-ойын технологиясы; тұлғаға бағытталған технология; зерттеу технологиясы; тәжірибелік-эксперименттік қызмет, технологиялар, АКТ  Лего, Тико.

Ең жас оқушылармен ойын түрінде, сөйлеу, есте сақтау, танымдық және қозғалыс белсенділігін дамыта отырып, мұғалім игі істер туралы идеяларды қалыптастыру; топтағы мейірімді қарым-қатынас.

Орта және үлкен мектеп жасына дейінгі балалардың туған жеріне деген қызығушылығын сақтау үшін балаларға саяхаттарға экскурсия жіберу ұсынылды. Іс-шара барысында тәрбиеленушілердің патриоттық сезімдері, өз еліне, туған өлкесіне, қаласына деген сүйіспеншілігі, құрметі, мақтаныш сезімі тәрбиеленді. Ол үшін мұғалімдер әртүрлі дидактикалық жаттығуларды, түрлі жабдықтардағы ойындарды, ойын тапсырмаларын, интерактивті ойындарды қолданды. Қазақстан Картасы бойынша балалар қалаларды атады; қаланың көрікті жерлерін ескере отырып, ол балаларға белгілі бір жерге бару туралы естеліктер тудырды, ал бейтаныс жерлер өз қалалары үшін таңқаларлық және мақтаныш сезімін тудырды. Туған өлкенің көрікті жерлеріне виртуалды экскурсиялар, балалардың қаланың құрметті адамдары туралы әңгімелері көкжиегін кеңейтуге көмектесті.

Сабақты қорытындылай келе, мұғалімдер рефлексияны қолданды, онда балалар сабақ, экскурсия кезінде оларға не көбірек ұнағанын, не көбірек есте қалғанын көрсетті және айтты.

Мұғалімнің дүниетанымы, оның жеке мысалы, көзқарастары, пікірлері, белсенді өмірлік ұстанымы, ата – аналарды балаларының өміріне баулу-тәрбиенің ең күшті факторлары.

Осылайша, біздің Мектепке Дейінгі Ұйымда адамгершілік – патриоттық тәрбиенің мақсаттары мен міндеттері үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыруға қатысты қазіргі қоғамның өзекті көзқарастарына, қажеттіліктері мен құндылықтарына сәйкес келеді деп қорытынды жасауға болады.

Группа Карлыгаш

Группа Саби

Группа Солнышко