Кіру
AA+
AA+
+7 (777) 777-77-77

Notice: Undefined index: headerType in /var/www/vhosts/kst-sad9.edu.kz/httpdocs/templates/shkola_it/html/mod_btn/authMobileDropdown.php on line 20
Вход в аккаунт kz

Бізге мейірімді сөздер аса қажет!
Біз бұған бірнеше рет көз жеткіздік.
Мүмкін сөздер емес – істер маңызды?
Істер істермен, ал сөздер сөзбен.
Олар әрқайсымыздың бойымызда,
Жанның түбінде белгілі уақытқа дейін сақталуда,
Олар басқаларға қажет болған кезде,
Уақытында айтып қалу маңызды.

Біздің балабақшаның педагогтары «Махаббат үшін өмір» атты өзін - өзі тану онкүндігіне белсенді қатысты. Онкүндік аясында жоспар құрылды, түрлі іс - шаралар ұйымдастырылды және өткізілді. Тәрбиеленушілер мен ата - аналар, сондай - ақ балабақшаның педагогикалық ұжымы онкүндікті өткізуге белсенді қатысқан болатын. Жалпы, онкүндік сәтті өтті деп болжауға болады,  балабақшадағы атмосфера мейірімді, жағымды болды.

Онкүндік 1 ақпанда ашылды, оған барлық жас топтарының тәрбиеленушілері қатысты.

Онкүндіктің мақсаты: патриоттық, адамгершілік және толеранттылық сезімдерін қалыптастыру.

Балаларды қоршаған әлемге махаббат пен мейірімділік сыйлауға үйрету.

Қарым - қатынас, өзара түсіністік және ынтымақтастық арқылы мейірімділік таныту.

Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттері мен эмоцияларын дамыту.

Өз сезімдеріңізге және басқа адамдардың сезімдеріне ұқыпты қарауға тәрбиелеу.

Топтарда жақындарға деген сүйіспеншілік, достық пен мейірімділікке шақыру, адамдарға игі істер жасау, адал болу, мәдени қарым - қатынас жасау, қоғамдағы қызықты және лайықты өмір үшін тақырыптық әңгімелер өткізілді. Шын мәнінде, қоғамда әдептілік адамның қарапайымдылығы мен ұстамдылығы, өз іс - әрекеттерін бақылау, басқа адамдармен мұқият және әдепті қарым - қатынас жасау қабілеті болып саналады. Біздің әрқайсымыз бақытты болғымыз келеді, ал басқаларды бақытты етуге тырысатын адам бақытқа жетеді.

«Сәби» тобының кіші тәрбиеленушілері «Жүректен жүрекке» атты дидактикалық ойынына белсенді қатысты.

«Айгөлек» тобының тәрбиеленушілері «Менің сүйікті балабақшам» атты (дәстүрлі емес сурет салу техникасы) шығармашылық тапсырмасында өз қабілеттерін көрсетті.

«Радуга» тобының мектеп жасына дейінгі балалары тәрбиешілердің жетекшілігімен «Әлем саусақ ұшында» атты балалар суреттерінің көрмесін ұйымдастырды.

«Капельки», «Солнышко» топтарында игі істер күні өтті, оның мақсаты отбасы мүшелеріне деген құрмет пен сүйіспеншілік сезімдерін арттыру болды.

Сондай - ақ, балаларды «Махаббат гүлі» атты шығармашылық тапсырмасына қатысуға қызықтырды, онда шығармашылық шеберханаларда бірлескен шығармашылық қызметті ұйымдастыру арқылы тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамытуға тырысты; шығармашылық ортада ойлау, қиялдау. Ата - аналардың баланың эмоционалды әлеміне түсіну және сезіну қабілетін арттыру. Балалар арасында мейірімділік, махаббат, достық, өзара көмек және төзімділік мұраттарын ілгерілету.

«Солнышко»  тобында оқушылар арасында «Мейірімділік-бұл…» тақырыбында сауалнама - талдау жүргізді.

Күлкі мен ізгі тілектер үшін жүрек алмасу мақсатында «Умники» тобының тәрбиеленушілері «Жүрек сыйлаймын» атты Акциясына қатысты.

«Всезнайки», «Почемучки» топтары «Махаббат портреті» коллажын жасауда; «Махаббат планетасы» шығармашылық қызметінде; «Махаббат нұры» әнін орындауда өздерін көрсетті.

«Достық хороводы» шығармашылық шеберханасын және «Әдемі бақ» жаттығуын «Қарлығаш» тобының педагогтары жоспарлап, өткізген болатын. 

«Бота» және «Қарлығаш» топтарының балалары тәрбиешілермен бірге «Мен өмір сүретін әлем» қабырға газетін безендіру кезінде өздерінің шығармашылық қабілеттерін жүзеге асырды (ұжымдық жұмыс).

11 ақпанда онкүндіктің жабылуы өтті. Барлық топтар өткізілген іс-шаралар туралы фотоесеп тапсырды. «Махаббат үшін өмір» онкүндігінің қорытындысы балаларды ұжымдық іс - әрекет дағдыларына, өзін - өзі ұйымдастыруға, өзін - өзі жүзеге асыруға, балалар ұжымын біріктіруге, эмоционалды тонды көтеруге, балаларда жағымды өзін - өзі бағалауды дамытуға, тек сөзбен ғана емес, іс - әрекетте де мейірімділік танытуға, өзін - өзі тәрбиелеуге, қайырымды бола білуге, айналадағы адамдарға мейіріммен қарауға үйрету болды.